El comerç de Barcelona es vesteix de rosa

Fins al 19 d’octubre més de 10.000 establiments de la ciutat se sumen a la campanya contra el càncer de mama

Del 13 al 19 d’octubre, més de 10.000 comerços de Barcelona participen a la campanya Suma’t a l’Aecc, Suma’t al rosa, fruit de l’acord de l’aecc-Catalunya contra el Càncer de Barcelona, la Fundació Barcelona Comerç i l’Ajuntament de Barcelona.

Fins al proper diumenge, els establiments dels Eixos Comercials de la ciutat fan difusió dels fulletons i cartells que formen part  de la campanya de prevenció de la malaltia. També inclouen als seus aparadors o en algun espai de la botiga un detall de color rosa com a símbol de la seva implicació en la lluita contra el càncer de mama.

El comerç de proximitat es perfila com una excel·lent plataforma per sensibilitzar i informar a la ciutadania de la importància de la detecció precoç d’aquesta malaltia, que es calcula que afecta una de cada vuit dones.

Establiments de la ciutat se sumen a la campanya contra el càncer de mama

Enllaços i materials relacionats