Retail Tour Nova York

Quan

12 al 15 de maig de 2014

Del 12 al 15 de maig, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, organitzaran un Retail Tour a Nova York per als comerciants de la ciutat. Un viatge experiencial de 4 dies per conèixer les noves estratègies de retail que s’estan desenvolupant en aquesta ciutat de tendència comercial.

Durant el viatge, recorrerem els millors carrers comercials de Nova York i visitarem els retails de referència de la ciutat. Una oportunitat per inspirar-te i cercar noves idees a les botigues de la 5a Avinguda, el Soho o Tribeca, per  adquirir el coneixement que necessites per adaptar-te als nous hàbits del consumidor actual. Per aconseguir-ho, comptaràs amb l’assessorament d’especialistes en retail, que t’ajudaran, en tot moment, a detectar nous conceptes i estratègies comercials.

En definitiva, un Retail Tour t’aportarà les eines per treballar el teu concepte comercial i  experimentar les sensacions que transmet un punt de venda quan es visita des del punt de vista del consumidor. T’aportarà una visió internacional per entendre el sector del retail des d’una visió més àmplia i en un context de competència globalitzada.

Què t’aportarà Nova York?

Nova York és un referent internacional de primer ordre, que es caracteritza per oferir una intensa experiència en l’acte de compra i que et permetrà extreure reflexions importants a l’hora de modernitzar el teu negoci.

Aquesta gran ciutat es especialment interessant per la convivència de nous centres comercials amb la tradició de grans magatzems especialitzats, adreçats a una clientela diferenciada. De Nova York, destaca sobre tot la posada en escena de les botigues insígnia de les grans marques i la incidència de la moda en sector com el parament de la llar o l’esport.

Més informació i inscripcions a la web del Retail Tour