Retail Tour Tòquio, una mirada al futur del comerç

Del 9 al 16 de maig, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, organitzaran un Retail Tour a Tòquio per als comerciants de la ciutat. Un viatge experiencial de 4 dies per conèixer nous conceptes comercials i targets menys desenvolupats a occident com els teenagers o els homes.

Durant el viatge, recorrerem els millors carrers comercials de Tòquio i visitarem els retails de referència de la ciutat. Una oportunitat per inspirar-te, reflexionar i cercar noves idees a la ciutat de la fusió de cultures. Per aconseguir-ho, comptaràs amb l’assessorament d’especialistes en retail, que t’ajudaran, en tot moment, a detectar nous conceptes i estratègies comercials.

En definitiva, un Retail Tour t’aportarà les eines per treballar el teu concepte comercial i  experimentar les sensacions que transmet un punt de venda quan es visita des del punt de vista del consumidor. A més a més, t’aportarà una visió internacional per entendre el sector del retail des d’una visió més àmplia i en un context de competència globalitzada.

Què t’aportarà Tòquio?

Tòquio és una de les ciutats líder en tendències, on cada dia milions de persones compren, dinen o es relaxen en el poc temps d’oci del que disposen. Els espais comercials i de restauració es caracteritzen per un disseny innovador, sobri i minimalista, que fusiona l’estil japonès amb l’occidental.

Tòquio ofereix als empresaris una explosió de creativitat i una aproximació al comerç del futur. Un destí especialment interessant per conèixer mercats menys desenvolupats a occident, com el dels teenagers o el masculí.

Últimes places! Per a més informació consulta el catàleg (hipervíncle al pdf catàleg retail tour toquio) o entra a www.retailtour.org

Retail Tour Tòquio
Retail Tour Tòquio